Σχέδιο Δράσης για το περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού Covid-19 στους χώρους του Διοικητικού πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης

Πηγή: http://www.adjustice.gr

Σχέδιο Δράσης για το περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού Covid-19 στους χώρους του Διοικητικού πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης

03/11/2020

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σχέδιο Δράσης για το περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού Covid-19 στους χώρους του Διοικητικού πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης

A. Στόχος

Η σωστή εφαρμογή των οδηγιών που ακολουθούν έχει ως στόχο: α. Την ελαχιστοποίηση της μετάδοσης σε εργαζόμενους. β. Την αντιμετώπιση των ύποπτων ή και επιβεβαιωμένων περιστατικών COVID19 που δεν χρήζουν περαιτέρω νοσηλείας. γ. Τον περιορισμό της διασποράς της νόσου στην κοινότητα

B. Σχεδιασμός διαχείρισης και ορισμός Υπευθύνων

1. ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ

1.1. Όλοι οι εργαζόμενοι στους χώρους του Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης, ήτοι Δικαστικοί Λειτουργοί, Δικαστικοί Υπάλληλοι, προσωπικό καθαριότητας και τεχνικό προσωπικό, υποχρεούνται να φέρουν χειρουργική ή υφασμάτινη μάσκα προσώπου, κατά τον χρόνο παραμονής τους στους χώρους του Δικαστηρίου, όπως και στον υπαίθριο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων σε περίπτωση συγκέντρωσης άνω των δέκα πέντε ατόμων.

1.2.  Όλοι όσοι εισέρχονται στο χώρο του Δικαστηρίου υποχρεούνται να φέρουν χειρουργική ή υφασμάτινη μάσκα προσώπου.

1.3. Δεν επιτρέπεται η είσοδος στους χώρους του Δικαστηρίου σε όποιον δεν φέρει χειρουργική ή υφασμάτινη μάσκα προσώπου.  

2. ΤΗΡΗΣΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ

Εντός των χώρων του Δικαστηρίου, συμπεριλαμβανομένου και του υπαίθριου χώρου στάθμευσης, τηρείται απόσταση 1,5 μέτρων μεταξύ των ατόμων.

3. ΧΡΗΣΗ ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΩΝ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΩΝ

3.1. Σε όλους τους χώρους του Δικαστηρίου διατίθενται προς χρήση αλκοολούχα αντισηπτικά διαλύματα. Αλκοολούχα αντισηπτικά διαλύματα τοποθετούνται προς χρήση και στις δύο εισόδους του Δικαστηρίου.   
3.2. Σε όλους τους εργαζόμενους στο χώρο του Δικαστηρίου που συναλλάσσονται με περισσότερα άτομα, επισημαίνεται η ανάγκη χρήσης του αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος πριν από κάθε νέα συναλλαγή. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής περιπτώσεις: έλεγχος δελτίων ταυτότητας των διαδίκων και των συνηγόρων στο ακροατήριο, κατάθεση εισαγωγικών δικογράφων στο Τμήμα Κατάθεσης ενδίκων Μέσων και Βοηθημάτων, κατάθεση υπομνημάτων και σχετικών εγγράφων στις Γραμματείς των Τμημάτων.

4. ΑΕΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ

4.1. Κάθε χώρος του Δικαστηρίου αερίζεται από ανοιχτά παράθυρα…

5. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ

Όλοι οι χώροι του Δικαστηρίου καθαρίζονται από το προσωπικό καθαριότητας σχολαστικά και με κατάλληλα φάρμακα, όπως οικιακή χλωρίνη και αλκοόλες.

6. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΣΗΜΑΝΣΗΣ και ΟΔΗΓΙΩΝ

6.1. Σε εμφανή σημεία, σημαντικά για την παρεμπόδιση εξάπλωσης του ιού, τοποθετούνται πινακίδες επισήμανσης χρήσης μάσκας και αντισηπτικού, τήρησης αναγκαίας απόστασης, μέγιστους αριθμού ατόμων κ.ο.κ.

6.2. Ως τέτοια σημεία ενδεικτικώς αναφέρονται: οι δύο είσοδοι του Δικαστηρίου, οι πίνακες ανακοινώσεων έξω από τα ακροατήρια, ο χώρος έξω και εντός των ανελκυστήρων, οι πίνακες ανακοινώσεων έξω από τα ακροατήρια, το δάπεδο στα ακροατήρια και έξω από το Τμήμα κατάθεσης ενδίκων βοηθημάτων.

7. ΣΗΜΕΙΑ -ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ με υψηλό κίνδυνο έκθεσης

7.1. Ως σημεία – θέσεις με υψηλό κίνδυνο έκθεσης προσδιορίζονται τα εξής: α. Τα ακροατήρια τις ημέρες συνεδρίασης. β. Τα γραφεία των Προέδρων τις ημέρες της υπηρεσίας τους και των δικασίμων. γ. Τα γραφεία των Γραμματέων δύο εργάσιμες ημέρες πριν τη δικάσιμο του Τμήματός τους, την ημέρα της δικασίμου, καθώς και τις επόμενες από αυτήν έξι εργάσιμες ημέρες, όπως και τις ημέρες που η Πρόεδρος του Τμήματος εκτελεί την υπηρεσία των προσωρινών διαταγών (σε διαφορές ουσίας ή ακυρώσεως) και των αντιρρήσεων. δ… ε. Ο χώρος υποδοχής και αναμονής των Δικηγόρων στον ημιώροφο, έξω από τα γραφεία των Προέδρων των ΣΤ’, ΙΒ΄ και ΙΓ’ Τμημάτων και της Αίθουσας Δικαστών. στ΄. Τα γραφεία της Προϊσταμένης του Τριμελούς Συμβουλίου Διεύθυνσης και της Προϊσταμένης Διεύθυνσης Γραμματείας κάθε ημέρα.  ζ. Τα γραφεία κατάθεσης ενδίκων μέσων τις τελευταίες δύο εργάσιμες ημέρες του μήνα και τις τελευταίες τέσσερις εργάσιμες ημέρες του έτους. η. Οι δύο ανελκυστήρες.

7.2. Στους προαναφερόμενους χώρους πέραν των γενικώς ισχυόντων μέτρων λαμβάνονται και επιμέρους μέτρα κατά τις επόμενες διατάξεις.

7.3. Αναλυτικά:

α.α. Στα ακροατήρια ορίζεται ως ανώτατο όριο εισερχομένων ατόμων τα δέκα (10) άτομα. Τα άτομα αυτά, στη μεν συνεδρίαση της Τριμελούς Σύνθεσης εισέρχονται σύμφωνα με την καθοριζόμενη στο έκθεμα σειρά των εκφωνούμενων υποθέσεων, στη δε συνεδρίαση των Μονομελών Συνθέσεων σύμφωνα με την καθοριζόμενη σειρά στο πρόγραμμα εκφώνησης ανά Δικαστή, το οποίο καταρτίζεται κατά τα αναφερόμενα κατωτέρω. Ο Πρόεδρος της Τριμελούς Σύνθεσης ή ο Προεδρεύων Πρωτοδίκης της Μονομελούς Σύνθεσης ανάλογα με την περίπτωση, μεριμνά για την εφαρμογή των μέτρων αυτών. α.β. Στο ακροατήριο, κατά τις συνεδριάσεις Μονομελούς Σύνθεσης, υιοθετείται, στο εξής, σύστημα εκφώνησης των υποθέσεων ανά Δικαστή-Εισηγητή και με απόσταση από την εκφώνηση των υποθέσεων του επόμενου Δικαστή τουλάχιστον ενός τετάρτου. Το εν λόγω πρόγραμμα θα καταρτίζεται από τη Γραμματεία εκάστου Τμήματος, αμέσως μετά τον χωρισμό των υποθέσεων Μονομελούς από τον Πρόεδρο του Τμήματος. Αμέσως θα τοιχοκολλείται σε εμφανές σημείο στη Γραμματεία του Τμήματος και μέχρι τη Συνεδρίαση, την ημέρα δε της Συνεδρίασης, στον τοίχο έξω από τα ασανσέρ και έξω από το ακροατήριο, στον πίνακα ανακοινώσεων, δίπλα από το πινάκιο. Σε περίπτωση μικρού ή μεγάλου αριθμού υποθέσεων οι Δικαστές δύνανται εγκαίρως να συμφωνούν με τη Γραμματεία η αλλαγή να λαμβάνει χώρα ανά διαφορετικό χρόνο, μικρότερο ή μεγαλύτερο. α.γ…
 
β.α. Οι Πρόεδροι, κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας προσωρινών διαταγών ή αντιρρήσεων, δέχονται στα γραφεία τους τους συνηγόρους και διαδίκους σε προγραμματισμένες συναντήσεις που απέχουν μεταξύ τους, τουλάχιστον, είκοσι λεπτά και μετά από κατάλληλο αερισμό του χώρου. Οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται με επιμέλεια της Γραμματείας του Τμήματος και κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τον Πρόεδρο του Τμήματος. … η ακρόαση δύναται να γίνει τηλεφωνικά ή διαδικτυακά. β.β. Οι προγραμματισμένες κατά τα προαναφερόμενα συναντήσεις ισχύουν και για τις ακροάσεις τριμελούς σύνθεσης…

γ. Οι Γραμματείς έδρας δύο ημέρες πριν τη δικάσιμο, όπως και τις επόμενες έξι ημέρες απ΄ αυτήν, κατά τις οποίες κατά κανόνα παρατηρείται μεγάλη προσέλευση δικηγόρων και διαδίκων για λήψη αντιγράφων, προσκόμιση υπομνημάτων και σχετικών εγγράφων, δεν επιτρέπουν την είσοδο σε πάνω από ένα ή δύο άτομα, ανάλογα με τη χωρητικότητα του γραφείου τους και τον αριθμό των απασχολούμενων σε κάθε γραφείο υπαλλήλων. Προς αποφυγή συνωστισμού οι Γραμματείς οσάκις το επιτρέπουν οι περιστάσεις, εξυπηρετούν τους συνηγόρους και διαδίκους τηλεφωνικά ή με email (λ.χ. ενημέρωση περί αποστολής διοικητικού φακέλου).

δ…

ε. Στον ημιώροφο, στον χώρο υποδοχής έξω από τα γραφεία των Προέδρων των ΣΤ’, ΙΒ΄ και ΙΓ’ Τμημάτων και της Αίθουσας Δικαστών, ο μέγιστος αριθμός επιτρεπομένων ατόμων προσδιορίζεται σε τρία.
στ. Στα γραφεία της Προϊσταμένης του Τριμελούς Συμβουλίου Διεύθυνσης και της Προϊσταμένης Διεύθυνσης Γραμματείας δεν επιτρέπεται η είσοδος άνω του ενός  ατόμου τη φορά και αφού έχει προηγηθεί αερισμός του χώρου.  

ζ. Στο χώρο έμπροσθεν του γραφείου κατάθεσης των ενδίκων βοηθημάτων ο μέγιστος αριθμός επιτρεπομένων ατόμων προσδιορίζεται σε τρεις. Τα υπόλοιπα άτομα σχηματίζουν σειρά αναμονής με τήρηση ανάμεσά τους της αναγκαίας απόστασης των 1,5 μέτρων.

η. Στο χώρο των ανελκυστήρων ο μέγιστος αριθμός επιτρεπομένων ατόμων προσδιορίζεται σ΄ ένα…

9.  ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ

Ο ανώτατος αριθμός εισερχομένων στο κτίριο δεν θα υπερβαίνει την αναλογία των 10 τ.μ. κατ’ άτομο. Ο οριζόμενος συντονιστής, όταν κρίνει ότι ο αριθμός των ατόμων που έχουν εισέλθει και εξυπηρετούνται στις γραμματείες των Τμημάτων είναι αυξημένος, λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα (σε συνεννόηση με τον αστυνομικό που βρίσκεται στην είσοδο του κτιρίου) ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός και να τηρούνται οι όροι υγειονομικής ασφάλειας, χωρίς πάντως να εμποδίζεται η είσοδος σε δικηγόρους και διαδίκους που αναμένουν εκδίκαση υποθέσεώς τους είτε στο ακροατήριο, είτε σε άλλες διαδικασίες.

10. ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

Ορίζεται ως Συντονίστρια Διαχείρισης COVID-19 η Προϊσταμένη Διεύθυνσης Γραμματείας Κα Αρχοντία Σαρηγιαννίδου και ως Αναπληρωτής Συντονιστής ο Προϊστάμενος του Τμήματος Πληροφορικής Κος Κωνσταντίνος Ζερφυρίδης, οι οποίοι, από κοινού και ο καθένας ξεχωριστά, μεριμνούν: για την εφαρμογή των μέτρων πρόληψης εισόδου και μετάδοσης του κορωνοϊού ανάμεσα στους εργαζόμενους, τη διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19 σε εργαζόμενους, την άμεση ανταπόκριση σε κάθε θέμα που θα ανακύπτει, τη σωστή τήρηση των μέτρων, την ενημέρωση του προσωπικού και την εξασφάλιση ενός ασφαλούς χώρου εργασίας για τους υπαλλήλους και το κοινό.

Γ. Διαχείριση περιστατικού που εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19

11. Διαχείριση υπόπτου κρούσματος…”



ΤΟ ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                              ΤΑ ΜΕΛΗ

ΜΑΡΙΑ ΦΡΑΓΚΟΥ                                         1. ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ Δ.Δ.                    ΠΡΩΤΟΔΙΚΗΣ Δ.Δ.                   

                                                                        2. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΖΟΥΚΑΣ                    
                                                                            ΠΡΩΤΟΔΙΚΗΣ Δ.Δ.

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *