Πηγή: http://www.adjustice.gr
Φορολογική διαφορά. Αίτημα διόρθωσης και εκ νέου υπολογισμού του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών και Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ακινήτων. Απόρριψη του αιτήματος του προσφεύγοντος, με την αιτιολογία της αναρμοδιότητας της φορολογικής Αρχής και της μη προβλεπόμενης από τον νόμο διαδικασίας για τη διόρθωση των στοιχείων του ακινήτου κατά τα επίμαχα οικονομικά έτη. Το δικαστήριο έκρινε ότι εν προκειμένω υφίστατο αρμοδιότητα της φορολογικής Αρχής να επιληφθεί του αιτήματος του προσφεύγοντος, αφού, κατά το άρθρο μόνον της ΠΟΛ. 1032/2014, αρμόδιο όργανο της φορολογικής Διοίκησης για υποθέσεις του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. και του Ε.Ε.Τ.Α. είναι ο προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. που ήταν αρμόδιος για τη φορολογία εισοδήματος του υπόχρεου κατά τα έτη βεβαίωσης των φόρων αυτών, ο οποίος είναι αρμόδιος, ως εκ τούτου, για τη χορήγηση των προβλεπόμενων για το ειδικό αυτό τέλος απαλλαγών και μειώσεων. Περαιτέρω, έκρινε ότι παρόλο που η διαδικασία που προβλέπει η 1244/2011 εγκύκλιος για τη διόρθωση σφαλμάτων των ακινήτων που υπόκεινται στους ως άνω φόρους δεν είναι υποχρεωτική, καθόσον δεν αποτελεί κανονιστική εγκύκλιο, εφόσον ο προσφεύγων είχε καταθέσει την απαιτούμενη από την εγκύκλιο αυτή αίτηση και μάλιστα εντός του οριζομένου από αυτή (εγκύκλιο) χρονικού ορίου, ζητώντας τη διαγραφή του ως άνω ακινήτου του, η ίδια διαδικασία μπορούσε να ακολουθηθεί και κατά την επίμαχη χρονική περίοδο στην οποία ανάγονται οι ένδικοι φόροι. Κατόπιν τούτων, κατέληξε ότι, εφόσον από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει η ύπαρξη δομημένης επιφάνειας επί του ακινήτου για το οποίο επιβλήθηκαν οι ένδικοι φόροι κατά τα κρίσιμα έτη, ο προσφεύγων δεν υπείχε υποχρέωση καταβολής τους και έκανε δεκτή την προσφυγή.